• חדשות הנדל”ן
  • נדל”ן מסחרי
  • התחדשות עירונית
  • מחירים
  • המומלצים
  • אינדקס עורכי דין
  • כללי
  • יצירת קשר
  • חדשות הנדל”ן
  • נדל”ן מסחרי
  • התחדשות עירונית
  • מחירים
  • המומלצים
  • אינדקס עורכי דין
  • כללי
  • יצירת קשר
ראשי » המומלצים » קידום אתרים- כדי להפעיל את מנועי החיפוש לטובת חשיפה מיטבית ללקוחות פוטנציאליים

קידום אתרים- כדי להפעיל את מנועי החיפוש לטובת חשיפה מיטבית ללקוחות פוטנציאליים

ללא קרדיט 30 בנובמבר 2018

התחום של קידום האתרים להפקת רווחים באינטרנט נולד עם הצורך לבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש. ככל שרשת האינטרנט הפכה להיות פופולרית ושימושית יותר ויותר, כך מידע רב שכמות בלתי נתפסת החל להצטבר בה.


צילום:pixabay

לאדם מן השורה שמחפש במנועי החיפוש את מבוקשו- קשה עד מאוד לאתר בין שלל המידעים, האתרים והמשאבים את הרלוונטי והיעיל ביותר עבורו. לשם כך, רובנו סומכים על מנועי החיפוש. אנו מקלידים מספר מילים בשורת השאילתה ומקבלים בתוך שניות ספורות רשימה מאורגנת של אתרים שבהם נמצא, ככל הנראה, התשובות לשאילתה שלנו או במילים אחרות החומר הרלוונטי, המדויק והאפקטיבי ביותר. לא פעם מתאכזבים משתמשי האינטרנט, משום שהם מקבלים תוצאות כלל לא רלוונטיות עבורם. כיצד יודעים מנועי החיפוש לארגן את הרשימה הזאת? אז ראשית, חשוב להדגיש, כי הסדר שבו מאורגנים האתרים ברשימת תוצאות החיפוש הוא משמעותי וקריטי לבעלי החברות שעומדות מאחורי האתרים הללו. בין שאר המחקרים שמתבצעים על משתמשי רשת האינטרנט ועל שיפור היעילות של השימוש בה מראים באופן חד משמעי, כי מטעמים שונים ( של חוסר זמן, חוסר סבלנות, חוסר אמון ) רוב הגולשים שמקבלים רשימת תוצאות חיפוש יתייחסו אך ורק לעשר התוצאות הראשונות, קרי לעמוד הראשון בלבד ורק לעתים נדירות יעברו גם לעמוד השני. ברוב המקרים כל תוצאה שמופיעה מתחת לעמוד זה ( ולפעמים רשימת התוצאות היא ארוכה עד כדי כמה מאות של אתרים) מצויה למעשה בתחתית שאול האבדן- איש לא רואה אותה, איש לא יודע עליה וכמובן הרלוונטיות שלה לגולשים שעשויים היו להיות חלק מלקוחותיה- אינה קיימת כלל. מנועי החיפוש סוקרים את האתרים. הם מתייחסים לאספקטים שקשורים הן לתוכן האתר, הן לעיצוב הוויזואלי שלו ובוודאי לרמת הנוחות של השימוש בו. מנועי החיפוש מסוגלים בתוך זמן של מאיות השנייה לאתר תכנים מועתקים באתר- שמורידים לו את דירוג התוצאות, תכנים בעייתיים ולא רלוונטיים, איכות ירודה של נוחות השימוש וחוסר ידידותיות לגולש הממוצע וכמובן מראה לא אטרקטיבי של האתר. מנועי החיפוש הללו מעמידים את האתרים כרשימת תוצאות, לאחר שהם ישתכנעו שאלו הם האתרים שיהוו תוצאות חיפוש רלוונטיות ומועילות ביותר עבור שורת השאילתה כפי שניסח אותה הגולש. רק תהליך קידום אתרים ראוי עשוי לשבח את האתר לתועלת הצרכים הדרישות של מנוע החיפוש ולתועלת ההכנסות של העסק להיות רווחי באינטרנט.

המאמר נכתב ע”י https://seoup.co.il/

אינטרנט מנועי חיפוש קידום אתרים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מדינט-402116303464989‎

כל הזכויות שמורות לחברת עט תקשורת. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אדריכלות אלוף במיל' יואב גלנט אשקלון אתרי בנייה באר שבע בניה בנייה דיור ציבורי דירה חדשה דירות דירות למכירה הסכם גג השקעה השקעות התחדשות עירונית ותמ"ל חברת הובלות חברת שניר חגי רזניק חיפה יואב גלנט יחידות דיור יפו ירושלים לוי יצחק מחיר למשתכן מסחר מקרקעי ישראל משה כחלון משרד האוצר משרד הבינוי והשיכון נדל''ן ניר שמול עורך דין מקרקעין עיצוב בית עמידר פינוי בינוי קבלנים רמ"י רשות מקרקעי ישראל שר הבינוי והשיכון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט שר השיכון והבינוי יואב גלנט תל אביב תמ"א 38
אתרי עת תקשורת: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | לימודתי | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
עט תקשורת
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס