חדשות נדלן 2.0
חדשות נדלן 2.0
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
ראשי » המומלצים » כיצד קידום אתרים לא מקצועי עשוי לפגוע בכם

כיצד קידום אתרים לא מקצועי עשוי לפגוע בכם

טור אורח

יש דרכים שונות ומגוונות לקדם בתי עסק בישראל ובעולם כיום. אך אין ספק שללא עבודה יעילה של קידום אתרים זה לא יגיע לגבהים המקסימליים. יתר על כן, האינטרנט מספק אינספור הזדמנויות להרחיב את קהל הלקוחות באופן היעיל והנכון ביותר, תוך שמירה על האינטרסים של הספק ושל כל אדם המעוניין להתקדם בתחומו. עם זאת, כאשר עושים את העבודה באופן לא מקצועי, ללא אתיקה מתאימה – הנזק יכול להיות גדול מהתועלת. לפניכם מקרים ותיאורים של דרכים שבהן קידום פשוט פוגע בכם.

מאפיינים של קידום לא איכותי

צילום: pixabay

באופן המהותי ביותר, קידום לא איכותי הוא קודם כל מיושן, לא מותאם אישית ולא מעמיק. על מנת ליצור את ההתקדמות הטובה ביותר של ביצועים ברשת, יש למצוא דרכי פעולה מסוימות ביותר, כאלה שמאפשרות להציג את הצדדים הבולטים והחזקים ביותר של בית העסק מבלי לחזור על דפוסים קודמים אחד לאחד. כך, כאשר העבודה נעשית באופן לא מקצועי, ניתן לראות תוכן ברמה ירודה, חוסר עקביות במסרים, עבודה לא מספיק מעמיקה עם מילות החיפוש ועוד. כמו כן, קיימים מצבים של שימוש בפרקטיקות אסורות, או כאלה שהיו לגיטימיות לפני מספר שנים. אחריותו של מקדם אתרים היא לבדוק את השיטות שלו לפני תחילת העבודה.

ההשלכות של קידום בגוגל באופן לא תקין

גוגל הוא אחד מהגורמים הפחות סלחניים בעולם האינטרנט. טעות אחת – ומבחינות רבות אנחנו “שרופים” אצלו. זה יכול לבוא לידי ביטוי בדירוגים גרועים, ציונים נמוכים בפרמטרים שונים (שמצדם גם הם פוגעים בדירוג) ועוד. הדירוג הנמוך יכול להוריד את היקף התנועה באתר פי כמה וכמה. לכן, קידום אתרים מקצועי מאפשר ליצור את התנאים האופטימליים להתפתחות וקידום בית העסק, בעוד שטעויות חמורות בעניין מביאות לתוצאה ההפוכה. פעמים רבות קשה יותר לתקן דירוג נמוך קיים מאשר להזניק הליך קידום אתרים באופן שיביא את האתר לתוצאות טובות כבר על ההתחלה, כך שבחירה באנשי מקצוע לא איכותיים עשויה לעלות ביוקר בטווח הארוך.

מה עדיף, חוסר קידום אורגני בכלל או קידום בינוני?

התשובות בתחום קידום בגוגל וקידום בכלל שונות עבור כל בית עסק. למעשה, על מנת להתאים במידה הטובה ביותר את שירותי הקידום לכל אדם פרטי, בעל מקצוע, חברה קטנה או גדולה – צריך קודם כל לבצע ניתוח של המצב הקיים ושל השאיפות של האדם השוקל לעשות קידום. במקרים מסוימים, הקידום עושה את עצמו: אנשים מדרגים את השירות (לאחר שהוא נוסף על ידי מישהו לגוגל עסקים, כמובן), ואם בית העסק עובד באופן איכותי, אז שיטת “מפה לאוזן” עובדת לא פחות טוב, אך חשוב להבין שכל מקרה לגופו ולפעול בהתאם. בחירה במומחים שדואגים להתעדכן בכל עת ולעשות את עבודתם באופן יעיל תבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

 

המאמר נכתב ע״י אורי מינץ 077-9971646

« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר: avihai.zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אשדוד אשקלון באר שבע בנייה דיור ציבורי דירה בהנחה דירה חדשה דירות הסכם גג השקעה השקעה בנדל"ן השקעות השקעות נדל"ן התחדשות עירונית חיפה חריש יואב גלנט יזמות נדל"ן יחידות דיור ירושלים לוד מחירי הדיור מחיר למשתכן מקרקעי ישראל משה כחלון משכנתא משרד הבינוי והשיכון משרדים נדל''ן ניר שמול נתניה עורך דין עיצוב הבית פינוי בינוי פריפריה פתח תקווה קבלן רמ"י רמת גן רשות מקרקעי ישראל שיפוץ שר הבינוי והשיכון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט תל אביב תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס