חדשות נדלן 2.0
חדשות נדלן 2.0
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
ראשי » המומלצים » נדל”ן: איך לשווק נכון לקהל היעד?

נדל”ן: איך לשווק נכון לקהל היעד?

אביעד ברטוב

אין ספק ששוק הנדל”ן הוא אחד השווקים הרווחיים ביותר שמושך אליו לא מעט אנשים שמבינים את הפוטנציאל העסקי העצום שקיים בשוק הזה. אבל העובדה שמדובר בשוק רווחי, לאו דווקא אומרת שמדובר בשוק פשוט לניהול.

בין השגת כל החומרים והמסמכים הדרושים על מנת שנוכל לבצע את עסקאות הנדל”ן השונות, בדיקות של נכסים פוטנציאלים ובעיקר  – שיווק נכון לקהל היעד של הנכס אותו אנו רוצים למכור. מלאכת השיווק היא ללא ספק אחד החלקים החשובים כמעט בכל הליך מכירה, ובמובן הזה, שוק הנדל”I לא שונה כל כך. אז איך מתחילים לשווק נכון בשוק הנדל”ן? הנה כמה טיפים.

  1. הגדירו את קהל היעד שלכם – שיווק נכון, ובפרט מיתוג נדלן, מתחיל מהתשובה לשאלה “מהו קהל היעד שלי?” קהל היעד, הוא למעשה קבוצת האוכלוסייה עם פוטנציאל הקנייה הגבוה ביותר למוצר (או במקרה הזה, לנכס) שלכם. לדוגמה, האם מדובר בנכס שנמצא באיזור אשר שופע במסעדות, ברים, ובתי קפה ויכול להתאים לזוג צעיר? האם מדובר בנכס עם 4/5 חדרים באיזור שיכול להתאים למשפחה עם ילדים? ברגע שתצליחו להבין מי יכול להיות מעוניין בנכסים אותם אתם מעוניינים למכור, תוכלו להגדיר את קהל היעד שלכם ובכך למקסם את יכולת השיווק ומיתוג של הפרוייקט.

    צילום: rawpixel
  2. איך מגיעים לקהל היעד? ברגע שהגדרתם את קהל היעד שלכם, השלב הבא הוא להבין כיצד תוכלו להגיע אליו בצורה הטובה ביותר כחלק מהליך השיווק. אתם למעשה צריכים לשאול את עצמיכם, איפה נמצא קהל היעד שלכם – בפייסבוק? באתרי האינטרנט השונים? ואולי פרסום טלוויזיוני יהיה למעשה זה שיפיק את התוצאות הטובות ביותר? כך או כך, נדרשת עבודה מחקר מקיפה בהבנת קהל היעד שלכם.
  1. שכרו את שרותיה של חברת מיתוג נדל”ן – כשזה נוגע למיתוג נדלן, ישנן לא מעט חברות כיום בשוק שמתמחות במיתוג פרוייקטים של נדל”ן, וכך למעשה יכולות למנוע ממכם לא מעט כאבי ראש. חברות המיתוג האלו, יידעו להגדיר את קהל היעד, לאתר אותו, ולגרום ליצור איתכם קשר במהרה בנוגע לנכס או לפרוייקט המבוקש. מדובר בחברות עם ידע, ניסיון ומשאבים שיכולים לעשות את כל ההבדל בין שיווק מוצלח, לשיווק כושל.
  1. הגיעו מוכנים – קניית נכס היא לא הליך של מה בכך. מדובר בהשקעה שדורשת מהלקוח הפוטנציאלי שלכם לא מעט דרישות וסיכונים. לכן, חלק נכבד ממלאכת השיווק ייעשה שתפגשו את הלקוחות. ושכזה נוגע למיתוג נדלן – חשוב להגיע מוכנים ובקיאים בכל הידע הנדרש, על מנת שתוכלו לספק את התשובות הטובות ביותר, עבור הלקוחות שלכם.
שיווק שיווק נדל"ן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר: avihai.zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אשדוד אשקלון באר שבע בנייה דיור ציבורי דירה בהנחה דירה חדשה דירות הסכם גג השקעה השקעה בנדל"ן השקעות השקעות נדל"ן התחדשות עירונית חיפה חריש יואב גלנט יזמות נדל"ן יחידות דיור ירושלים לוד מחירי הדיור מחיר למשתכן מקרקעי ישראל משה כחלון משכנתא משרד הבינוי והשיכון משרדים נדל''ן ניר שמול נתניה עורך דין עיצוב הבית פינוי בינוי פריפריה פתח תקווה קבלן רמ"י רמת גן רשות מקרקעי ישראל שיפוץ שר הבינוי והשיכון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט תל אביב תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס