חדשות נדלן 2.0
חדשות נדלן 2.0
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
ראשי » המומלצים » ניהול קמפיין בגוגל בתחום הנדל”ן – דגשים חשובים

ניהול קמפיין בגוגל בתחום הנדל”ן – דגשים חשובים

אביעד ברטוב

קידום אתר אינטרנט במנועי החיפוש מתבצע בשתי צורות או בשני אופנים עיקריים: האחד – קידום אורגני בגוגל, שהמטרה שלו למצב את האתר ולגרום לכך שבכל חיפוש במנועי החיפוש, במילים או בביטויים הקשורים באתר האינטרנט המקודם, הוא יופיע במיקום גבוה ככל האפשר ברשימת האתרים הרלבנטיים.

ניהול קמפיין ממומן בגוגל הוא סוג הקידום השני, והוא נועד לגרום לכך שאתר האינטרנט המקודם יופיע ברשימת האתרים המקודמים, בביטויים הרלבנטיים עבור האתר המקודם. מה בין קמפיין ממומן לקמפיין קידום אורגני? מהם הדברים שיש לשים עליהם דגש, כשמדובר בקמפיין קידומי בתחום הנדל”ן? בשורות להלן נעסוק בקמפיינים ממומנים בגוגל בכלל, ובתחום הנדל”ן בפרט, וכיצד ניתן להפיק מהם את המיטב.

קמפיין ממומן בגוגל, קידום אורגני ומה שביניהם

המטרה הכללית של ניהול קמפיינים במנועי החיפוש השונים וגוגל בראשם, הינה להביא את אתר האינטרנט המקודם למיקום גבוה ככל האפשר במנוע החיפוש, במילות המפתח או בביטויים הרלבנטיים לתחום העיסוק של האתר. ככלל, קיימות שלי דרכים להשיג תוצאות טובות. האחת  הינה קידום ממומן, שמאפשר לבעל האתר המקודם להגיע לראש הרשימה, תוך שהוא משלם לגוגל תמורת הזכות הזאת. הדרך השנייה הינה קידום אורגני – קידום המתבסס על חווית המשתמש והרלבנטיות של האתר. בשני המקרים, ככל שהערך המוסף באתר הוא גבוה יותר יחסית למתחרים האחרים, כך הסיכויים שלו להופיע בראש הרשימה הם גבוהים יותר.

נדל”ן או “עסקי אוויר”? גם עסק עם יסודות באדמה צריך ייצוג במרחב הוירטואלי. צילום: pixabay

דגשים חשובים לקמפיין בתחום הנדל”ן

תחום הנדל”ן הוא אחד התחומים החים והמבוקשים ביותר. לכן, מי שמעוניין לקדם אתר בתחום הזה, חייב לדאוג לכך שהאתר שלו יהיה טוב יותר ומקצועי יותר מכל האחרים. ניהול קמפיין ממומן בגוגל בתחום התחרותי הזה, חייב להתבצע תוך התאמה מיטבית של ביטויי החיפוש לדרישות מצד אחד, ולאופי השירותים שהאתר מספק מצד שני. אם בעל האתר מציע משכנתאות מעל מיליון שקלים, הרי שאין היגיון בכך שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש של לקוח המבקש משכנתא קטנה מזאת.

דבר חשוב נוסף שחשוב להדגיש, הוא יצירת מסר ברור וממוקד. ככל שהמסר ברור יותר, כך יגדל יחס ההמרה – קרי יותר גולשים יהפכו ללקוחות משלמים. ככל שהמסר יהיה עמום יותר, כך יימנעו הגולשים מלהשאיר פרטים. אבל החשוב מכל – תהליך השארת הפרטים חייב להיות קצר, קל ולא מייגע. הליך ארוך גורם גם ללקוחות שאכן רצו להשאיר פרטים, להימנע מכך או להפסיק את תהליך השארת הפרטים באמצע.

אם יש בדעתך לקדם אתר אינטרנט בתחום נדל”ן, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך בהקמה, כמו גם ניהול קמפיין ממומן בגוגל שיביא תוצאות איכותיות ויגדיל את היקף הפעילות הפיננסית באתר.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר: avihai.zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אשדוד אשקלון באר שבע בנייה דיור ציבורי דירה בהנחה דירה חדשה דירות הסכם גג השקעה השקעה בנדל"ן השקעות השקעות נדל"ן התחדשות עירונית חיפה חריש יואב גלנט יזמות נדל"ן יחידות דיור ירושלים לוד מחירי הדיור מחיר למשתכן מקרקעי ישראל משה כחלון משכנתא משרד הבינוי והשיכון משרדים נדל''ן ניר שמול נתניה עורך דין עיצוב הבית פינוי בינוי פריפריה פתח תקווה קבלן רמ"י רמת גן רשות מקרקעי ישראל שיפוץ שר הבינוי והשיכון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט תל אביב תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס