חדשות נדלן 2.0
חדשות נדלן 2.0
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
ראשי » עצות מומחים » פרסום בפייסבוק לפרוייקט נדלן – יתרונות וחסרונות

פרסום בפייסבוק לפרוייקט נדלן – יתרונות וחסרונות

אביעד ברטוב

בין אם מדובר בעסק גדול, או עצמאי יחיד – ניתן לבחור לפרסם בפייסבוק. כיוון שאין רף כניסה. ניתן להשקיע שקלים בודדים ביום – או אלפים ומעבר לכך. ניתן לפרסם לבודדים, וניתן לפרסם להמונים – תלוי בצורך, ברצון – וכן הלאה.

יש שיגידו – שזה דווקא נכון ונהדר לפרסם להמונים, להשקיע המון כסף ולבדוק איך המודעה מתפקדת. ויש בכך היגיון – זו מחשבה שמתעדפת זמן על פני כסף. במקום להשקיע כמה שקלים, ולראות התקדמות לאורך זמן – ואז לבסוף, לאחר תקופת זמן מסוימת – לדעת אם דבר מה הצליח או לא ואם יש לשנות איזשהו מהלך עסקי בהתרחשות –  אפשר מלכתחילה להשקיע את כל הסכום על השבוע-שבועיים הראשונים, לקבל תוצאות מהירות ולדעת כיצד השוק מגיב להצעה ששווקה לו כדרך הפרסום בפייסבוק.

וזו מחשבה נהדרת. ועם זאת, זה כמובן מצריך תקציב עסקי, או כלכלי, גדול יותר מאשר זה שמבקש להשקיע רק כמה שקלים ביום. מהסיבה הזאת, יש יועצים עסקיים, שפשוט מתעדפים להימנע מלפרסם בפייסבוק כאשר התקציב עדיין לא מכיל כמה עשרות אלפי דולרים להשקעה פנויה בתקציב הפרסומי, וגם בכך יש היגיון. הרי פרסום בפייסבוק, מבקש מאדם להציג את ההצעה שלו לאנשים רבים. זה אולי סנטימנט שחברינו במשרד פרסום ירדן דיגיטל יסכימו איתו. אם ההצעה שלו טובה – אנשים רבים יכולים להגיב אליה בחיוב, אם אינה טובה – אנשים רבים לא יעשו כך. על כן, ברגע שיש הצעה טובה, זה הזמן לפרסם בפייסבוק, כי זה מאפשר לקבל יותר חשיפה להצעה הזאת, ובכך גם למקסם את “ההשפעה שלה בעולם”.

pixabay

כשיש לך הצעה מעולה

על כן, בהינתן הצעה מספיק טובה, יש אישור לפרסם, אם נרצה להגיד זאת כך. העניין הוא, שזה לא בהכרח המקרה עם עסקים שטרם עבדו על ההצעה שלהם, שטרם הבינו כיצד להעריך אותה, כיצד להציג את הערך שלה לקהל שהם רוצים לשרת. באם הם ישקיעו כספים בפרסום בפייסבוק – המודעות שלהם פשוט לא ייצלחו – כיוון שזה לא מקדם דבר מה שאנשים מתעניינים בו. ועם זאת, אם במקרה היו יודעים אותם בעלי עסקים דווקא כן להגדיר את ההצעה שלהם לעניין, באופן מושך וכדאי – כך שאנשים מבינים בוודאות מה הערך של מה שמוצע להם – ייתכן שהם כלל לא היו צריכים לפרסם בפייסבוק – והיה מספיק להם לפרסם באופן אורגני לקהל העוקבים להם במערכות החברתיות. ומתוך כך, היו יכולים לצבור מחזור עסקי מספק, כך שכדי להתרחב – היה זה הגיוני עבורם להשקיע בפרסום בפייסבוק – ובשלב זה התקציב שברשותם גם יכול להיות גדול יותר, וההצעה שברשותם יכולה להיות ברורה ומדויקת יותר – כך כשמגיעה העת לפרסום בפייסבוק – ההצעה יכולה להתפוצץ מרוב שמחה וקבלה נהדרת בשוק היעד.

על כן, יש כאן עקומת למידה מסוימת, שלמעשה נועדה לבחון את טיב ההצעה. ככל שטיב ההצעה מדהים ומיטיב יותר – כך אפשר שיותר אנשים ישמחו להתעניין ואף לרכוש את המוצע.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר: avihai.zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אשדוד אשקלון באר שבע בנייה דיור ציבורי דירה בהנחה דירה חדשה דירות הסכם גג השקעה השקעה בנדל"ן השקעות השקעות נדל"ן התחדשות עירונית חיפה חריש יואב גלנט יזמות נדל"ן יחידות דיור ירושלים לוד מחירי הדיור מחיר למשתכן מקרקעי ישראל משה כחלון משכנתא משרד הבינוי והשיכון משרדים נדל''ן ניר שמול נתניה עורך דין עיצוב הבית פינוי בינוי פריפריה פתח תקווה קבלן רמ"י רמת גן רשות מקרקעי ישראל שיפוץ שר הבינוי והשיכון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט תל אביב תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס