חדשות נדלן 2.0
חדשות נדלן 2.0
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
ראשי » המומלצים » קידום אתרים- כדי להפעיל את מנועי החיפוש לטובת חשיפה מיטבית ללקוחות פוטנציאליים

קידום אתרים- כדי להפעיל את מנועי החיפוש לטובת חשיפה מיטבית ללקוחות פוטנציאליים

טור אורח

התחום של קידום האתרים להפקת רווחים באינטרנט נולד עם הצורך לבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש. ככל שרשת האינטרנט הפכה להיות פופולרית ושימושית יותר ויותר, כך מידע רב שכמות בלתי נתפסת החל להצטבר בה.


צילום:pixabay

לאדם מן השורה שמחפש במנועי החיפוש את מבוקשו- קשה עד מאוד לאתר בין שלל המידעים, האתרים והמשאבים את הרלוונטי והיעיל ביותר עבורו. לשם כך, רובנו סומכים על מנועי החיפוש. אנו מקלידים מספר מילים בשורת השאילתה ומקבלים בתוך שניות ספורות רשימה מאורגנת של אתרים שבהם נמצא, ככל הנראה, התשובות לשאילתה שלנו או במילים אחרות החומר הרלוונטי, המדויק והאפקטיבי ביותר. לא פעם מתאכזבים משתמשי האינטרנט, משום שהם מקבלים תוצאות כלל לא רלוונטיות עבורם. כיצד יודעים מנועי החיפוש לארגן את הרשימה הזאת? אז ראשית, חשוב להדגיש, כי הסדר שבו מאורגנים האתרים ברשימת תוצאות החיפוש הוא משמעותי וקריטי לבעלי החברות שעומדות מאחורי האתרים הללו. בין שאר המחקרים שמתבצעים על משתמשי רשת האינטרנט ועל שיפור היעילות של השימוש בה מראים באופן חד משמעי, כי מטעמים שונים ( של חוסר זמן, חוסר סבלנות, חוסר אמון ) רוב הגולשים שמקבלים רשימת תוצאות חיפוש יתייחסו אך ורק לעשר התוצאות הראשונות, קרי לעמוד הראשון בלבד ורק לעתים נדירות יעברו גם לעמוד השני. ברוב המקרים כל תוצאה שמופיעה מתחת לעמוד זה ( ולפעמים רשימת התוצאות היא ארוכה עד כדי כמה מאות של אתרים) מצויה למעשה בתחתית שאול האבדן- איש לא רואה אותה, איש לא יודע עליה וכמובן הרלוונטיות שלה לגולשים שעשויים היו להיות חלק מלקוחותיה- אינה קיימת כלל. מנועי החיפוש סוקרים את האתרים. הם מתייחסים לאספקטים שקשורים הן לתוכן האתר, הן לעיצוב הוויזואלי שלו ובוודאי לרמת הנוחות של השימוש בו. מנועי החיפוש מסוגלים בתוך זמן של מאיות השנייה לאתר תכנים מועתקים באתר- שמורידים לו את דירוג התוצאות, תכנים בעייתיים ולא רלוונטיים, איכות ירודה של נוחות השימוש וחוסר ידידותיות לגולש הממוצע וכמובן מראה לא אטרקטיבי של האתר. מנועי החיפוש הללו מעמידים את האתרים כרשימת תוצאות, לאחר שהם ישתכנעו שאלו הם האתרים שיהוו תוצאות חיפוש רלוונטיות ומועילות ביותר עבור שורת השאילתה כפי שניסח אותה הגולש. רק תהליך קידום אתרים ראוי עשוי לשבח את האתר לתועלת הצרכים הדרישות של מנוע החיפוש ולתועלת ההכנסות של העסק להיות רווחי באינטרנט.

המאמר נכתב ע”י https://seoup.co.il/

אינטרנט מנועי חיפוש קידום אתרים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר: avihai.zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אשדוד אשקלון באר שבע בנייה דיור ציבורי דירה בהנחה דירה חדשה דירות הסכם גג השקעה השקעה בנדל"ן השקעות השקעות נדל"ן התחדשות עירונית חיפה חריש יואב גלנט יזמות נדל"ן יחידות דיור ירושלים לוד מחירי הדיור מחיר למשתכן מקרקעי ישראל משה כחלון משכנתא משרד הבינוי והשיכון משרדים נדל''ן ניר שמול נתניה עורך דין עיצוב הבית פינוי בינוי פריפריה פתח תקווה קבלן רמ"י רמת גן רשות מקרקעי ישראל שיפוץ שר הבינוי והשיכון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט תל אביב תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס