חדשות נדלן 2.0
חדשות נדלן 2.0
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
ראשי » המומלצים » 4 עקרונות לעיצוב ביתנים לתערוכות

4 עקרונות לעיצוב ביתנים לתערוכות

יעל וייס

משתתפים בתערוכה או כנס חשוב? אתם יודעים שאתם חייבים לבלוט מעל כולם. תערוכות עסקיות וכנסים מאפשרים לבאי האירוע להתרשם מארגונים, עסקים ואישים שעסקם קשור לנושא התערוכה או הכנס. ביתנים לתערוכות נוצרים בהתאם לכך, כאשר לכל בית עסק חזון משלו לגבי המראה, היוקרה, והייחודיות של הביתן שלו.

ביתנים לתערוכות – משנים את פני האירוע

אם הגעתם אלינו כנראה שגם אתם מחפשים אחר הדרך הטובה ביותר לבלוט בין כל שאר העסקים באירוע או הכנס החשוב שהוזמנתם אליו. מעצבים המתמחים בעיצוב ביתנים לתערוכות יוכלו להפוך בקלות כל תערוכה פשוטה לחוויית לקוח בלתי נשכחת. כיצד? ובכן, בעזרת ארבעת העקרונות הבאים:

ביתנים לתערוכות. תמונה: יח”צ
  • מראה – כל ביתן בתערוכה חייב לצעוק את המסרים השיווקיים שלו ולהבליט אותם כמה שאפשר. לרוב ייעשה שימוש בצבעים חזקים, מיצגים גדולים ובולטים, ובאלמנטים לא שגרתיים שמטרתם לתפוס את עין המבקרים ולהפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים.
  • איך נשמע? – לצד העיקרון הוויזואלי, כדאי מאוד להוסיף אלמנטים של סאונד; הסברים מפורטים לגבי השירותים והמוצרים אותם העסק שלכם מציע, ואולי אפילו הדגמות על ידי נציגי החברה מול המבקרים. אל תשכחו את הג’ינגל הפרטי שלכם והסלוגן, כמובן לא בווליום חזק מידי. אנחנו לא מעוניינים להטריד את המבקרים ולהעיק עליהם אלא למשוך אותם אלינו.
  • תנו למבקרים לחוש בעצמם – אומרים שכאשר נותנים ללקוח את האפשרות להתנסות ולחוש בעצמו את המוצר או השירות, הוא כבר נמצא בחצי הדרך לרכישה. הזמינו את הלקוחות הפוטנציאליים אליכם לדוכן ואפשרו להם להתנסות במה שיש לכם להציע.
  • דברו אל הקיבה שלהם – אומרים גם שהדרך לליבו של הלקוח מתחילה בקיבה שלו. מלבד חזות מושכת, כדאי גם לצ’פר את המבקרים. עוגיות מזל, שוקולדים מקוטלגים ועוד; כל אלו ייצרו תחושת היקשרות ראשונית בין הלקוח ובין החברה שלכם, ויתרמו לתהליך ההנעה לפעולה שאתם מנסים לדחוף אליו את הלקוח.

ביתנים להמונים!

עיצוב תערוכות וביתנים לתערוכות בפרט, הינו מלאכת מחשבת שמצריכה ראש פתוח אך גם מיקוד במטרה. יש לזכור שסביב הביתן שלכם יוצבו עוד ביתנים רבים של מתחרים פוטנציאליים, כל אחד מהם מעוניין למשוך את תשומת לב המבקרים. עליכם לשאוף למשוך את תשומת ליבם, להתעלות מעל שאר הביתנים ולהציג משהו ייחודי שאין לאף אחד אחר. על מנת להשיג זאת, מומלץ להיעזר במעצבי ביתנים לתערוכות שמכירים את כל השיטות, הטריקים והדרכים הטובות ביותר לגרום לעסק שלכם למשוך אליו לקוחות חדשים.

 

 

ביתנים לתערוכות עיצוב ביתנים לתערוכות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר: avihai.zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אשדוד אשקלון באר שבע בנייה דיור ציבורי דירה בהנחה דירה חדשה דירות הסכם גג השקעה השקעה בנדל"ן השקעות השקעות נדל"ן התחדשות עירונית חיפה חריש יואב גלנט יזמות נדל"ן יחידות דיור ירושלים לוד מחירי הדיור מחיר למשתכן מקרקעי ישראל משה כחלון משכנתא משרד הבינוי והשיכון משרדים נדל''ן ניר שמול נתניה עורך דין עיצוב הבית פינוי בינוי פריפריה פתח תקווה קבלן רמ"י רמת גן רשות מקרקעי ישראל שיפוץ שר הבינוי והשיכון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט תל אביב תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס