חדשות נדלן 2.0
חדשות נדלן 2.0
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
  • חדשות הנדל”ן
    • נדל”ן מסחרי
    • התחדשות עירונית
    • רגולציה וממשל
  • עיצוב הבית
  • מחירים
    • משכנתא ומימון
  • נדל”ן מסחרי
    • השקעות נדלן
  • לימודי יזמות נדל״ן
  • יצירת קשר
  • המומלצים
    • עצות מומחים
    • אינדקס עורכי דין
ראשי » עצות מומחים » איך תעשו רושם מעולה על לקוחות פוטנציאליים

איך תעשו רושם מעולה על לקוחות פוטנציאליים

יעל וייס

מכירים את המשפט המפורסם “אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני”? אם אתם לא מכירים, אז כדאי שתכירו. אם אתם מכירים, אז שתדעו שהוא מתאים לא רק להיכרויות רומנטיות, ולא רק לראיונות עבודה, אלא גם לרושם שאתם עושים על לקוחות פוטנציאליים שלכם, כאלה שלהם אתם רוצים למכור משהו, או לספק שירות.

כאשר מגיע אליכם לקוח פוטנציאלי, הרושם הראשוני שאותו יקבל מהסביבה שבה אתם עובדים (ויהיה זה משרד הייטק, מוסך או קליניקה פרטית) יכול להשפיע בצורה מכרעת על החלטתו לרכוש מכם מוצר, או לשכור את שירותיכם. לכן, הרושם הראשוני שחלל העבודה שלכם משדר הינו קריטי להצלחת העסק שלכם. ויותר מזה, לא רק חלל העבודה הפיזי שבו אתם נמצאים חשוב להצלחת העסק ולבנייה של רושם על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אלא גם אתר האינטרנט של העסק שלכם. האתר שלכם הוא הפנים שלכם עבור מי שעוד לא הגיע למשרד שלכם, ואם אתם מציעים שירותים דרך האינטרנט בלבד (כמו חנות אינטרנטית לדוגמה), הרי שהחשיבות של אתר בנוי היטב עולה אפילו יותר.

על מה לשים דגש בעיצוב חלל העבודה?

ישנם מספר אספקטים שיעזרו לכם לעשות רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים, ויעלו את הסיכויים שהם ישכרו דווקא אתכם ולא את המתחרים. ראשית, שימו לב לעיצוב של החלל ולריהוט שבו. אתם רוצים שחלל העבודה הן ישקף את המקצועיות שלכם ואת התחום שבו אתם עוסקים, אבל שגם יהיה מזמין ונקי, ויזרום טוב בעין של הלקוח הפוטנציאלי. לדוגמה, אם אתם משרד תיווך נדלן, רוב הסיכויים שתעדיפו ריהוט מודרני ומינימליסטי, כזה שלא מעמיס יותר מדי על העין ומשדר מקצועיות וישירות.

שנית, חשוב שהמשרד יהיה נוח, ושהלקוחות לא רק שלא ירגישו אי נעימות כאשר הם שוהים בו, אלא אף ירגישו תחושה מזמינה ונעימה. לדוגמה, חשוב שכיסאות ההמתנה יהיו נוחים, ושהצבעים השולטים יהיו צבעים נעימים לעין ולא מנוכרים. בנוסף, פריטים משדרגים כמו מכונת קפה למשרד יכולים להעלות את קרנכם בעיני הלקוח הפוטנציאלי אפילו יותר, באופן מודע או לא מודע.

ומה לגבי האתר?

כמו שנאמר, לאתר האינטרנט שלכם יש חשיבות עצומה בשיווק שלכם וברושם שאתם יוצרים על הלקוחות, בין אם מדובר באתר אינפורמטיבי בלבד, ובין אם באתר שבו ניתן לעשות רכישות בפועל.

אם להמשיך עם הדוגמה הקודמת, אם אתם מפעילים משרד תיווך לנדלן, הרי שלאתר שלכם יש חשיבות רבה במשיכת לקוחות פוטנציאליים, ובהשראת אווירה מקצועית. אתר שבנוי בצורה נקייה, פשוטה להבנה ואינטראקטיבית, יגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להבין שמדובר במקצוענים. בנוסף, אתר שמתעדכן לעיתים תכופות ומודעות התיווך בו עדכניות מאוד, יבהיר ללקוחות שלכם שאתם לא נחים על השמרים, אלא עושים את מה שאפשר כדי להביא להם את המידע הטרי ביותר בשוק.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר: avihai.zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אשדוד אשקלון באר שבע בנייה דיור ציבורי דירה בהנחה דירה חדשה דירות הסכם גג השקעה השקעה בנדל"ן השקעות השקעות נדל"ן התחדשות עירונית חיפה חריש יואב גלנט יזמות נדל"ן יחידות דיור ירושלים לוד מחירי הדיור מחיר למשתכן מקרקעי ישראל משה כחלון משכנתא משרד הבינוי והשיכון משרדים נדל''ן ניר שמול נתניה עורך דין עיצוב הבית פינוי בינוי פריפריה פתח תקווה קבלן רמ"י רמת גן רשות מקרקעי ישראל שיפוץ שר הבינוי והשיכון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט תל אביב תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס